چه سوالی دارید؟

در ایـن صفحـه بـه متـداول تریـن سـوالــات پاسـخ داده ایـم…

روزانه از ما سوالات بسیاری پرسیده میشود که اغلب شبیه به هم هستند…
تصمیم گرفتیم به پرتکرار ترین سوالات در این صفحه پاسخ دهیم تا کسانی که شرایط تماس گرفتن را ندارند به جواب سوال خود برسند…
مطالب زیر را مطالعه نمایید و در صورتی که سوال خود را پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید… 

سوالات متداول سفورامال

سوالـات کـلـی :

توضیحی در مورد خودتون میدید؟

فروشگاه سفورامال در فروردین ماه سال 1400 فعالیت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام در زمینه فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو اورجینال، آغاز و پس از گسترش فعالیتش، در سال 1402 از وبسایت رسمی خود رونمایی کرد.

سفورامال بعنوان فروشگاهی نوظهور در زمینه زیبایی موفق به کسب اعتماد و رضایت 100 درصدی مشتریان خود شده و روز به روز در حال گسترش فعالیت خود در این زمینه میباشد.

فروشگاه اینترنتی سفورامال دنیایی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو را در کنار هم جمع کرده‌ و دسترسی شما را به طیف وسیعی از برند ها و لوازم اورجینال را راحت‌تر کرده است؛ بهره‌گیری از توضیحات دقیق و کامل، تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی سریع بخشی از خدماتی است که ما در فروشگاه اینترنتی سفورامال فراهم کرده‌ایم که در نهایت باعث می‌شود تا شما در زمان خرید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

مطمئن باشم محصولاتتون اصل هستن؟

سفورامال با افتخار تمامی محصولات خود را مستقیماً از کمپانی های مادر و نمایندگی برند های معتبر در ایران تامین نموده و عرضه می نماید؛ به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان کامل توسط سفورامال تضمین می شود.

همچنین سفورامال یکی بزرگترین فروشگاه های آرایشی و مراقبت از پوست و مو در ایران عزیزمان بوده و جزو معدود فروشگاه هایی است که قادر به ارائه محصولات بروز و کمیاب از برند های سرشناس جهانی می باشد.

اغلب محصولات سفورامال انحصارا توسط تیم قدرتمند ما وارد کشور شده و فقط در وبسایت سفورامال قابل خرید هستند.

اعتماد کنم و خیالم از خریدم راحت باشه؟

سوالی قابل درک !

امروزه با توجه به افزایش چشمگیر فروشگاه های اینترنتی و افراد سودجو اعتماد کردن با چشمانی بسته کاری کاملا اشتباه است. حق دارید!!!

فروشگاه اینترنتی سفورامال تمامی مجوز های داخلی و گواهینامه های امنیتی خارجی را دارا بوده و تجربه خریدی ایمن را برای شما رقم خواهد زد.

شما می توانید با مراجعه به نماد اعتماد الکترونیکی اینماد، نشان ملی ثبت وزارت صنعت و معدن و درگاه پرداخت امن زرین پال، تمامی اطلاعات فروشگاه را از جمله مشخصات مالک، آدرس دفتر، مدت زمان فعالیت، گزارشات و مورد تایید بودنمان را مشاهده نموده و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

آدرس و تصویر مجوز ها در انتهای همین صفحه قرار گرفته اند.

نمایندگی برای خرید حضوری دارید؟

فروشگاه اینترنتی سفورامال هیچگونه نمایندگی فروش و شعبه بصورت فیزیکی در هیچ جا و مکانی از ایرانِ زیبایمان نداشته و نخواهد داشت.

تمرکز اصلی ما تنها بر فروش اینترنتی، برای خدمات رسانی به سراسر کشور بوده و محدود به هیچ نقطه جغرافیایی نمیشود.

تمام تلاش سفورامال بهره مندی تمامی کاربران و مشتریانِ سراسر کشور از یک خرید راحت، سریع، مطمعن و به صرفه است لذا ایجاد فروشگاه فیزیکی به هیچ عنوان در اهداف و رسالت فروشگاه سفورامال قید نشده و هرگونه استفاده از نام های "سفورامال" و  "sephoramall" و نام های مشابه با پیشوند و پسوند در فروشگاه های حضوری ارتباطی با مجموعه سفورامال نداشته و خرید کردن از آن ها نیز توصیه نمی شود.

آدرس وبسایت:
sephoramall.ir

ایمیل های معتبر:
[email protected]
[email protected]

شما مرجوعی دارید ؟

سفورامال جزو معدود فروشگاه های اینترنتی در ایران است که مهلت 20 روزه عودت دادن را برای شما در نظر گرفته است!

ما هیچ شرایط پیچیده ای برای این موضوع قرار نداده ایم زیرا رضایت 100% مشتریانمان را کسب کرده ایم و در دو سال فعالیتمان 99.6% از سفارشتمان بدون مرجوعی بوده اند!

میخواهید سفارشتان رو مرجوع کنید؟
با کمال میل...
صفحه "شرایط مرجوعی" را مطالعه و با ما تماس بگیرید.

چه گارانتی هایی ارائه میدهید؟

ضمانت اصالت

سفورامال با افتخار تمامی محصولات خود را مستقیماً از کمپانی های مادر و نمایندگی برند های معتبر در ایران تامین نموده و عرضه می نماید؛ به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان کامل توسط سفورامال تضمین می شود.

ضمانت انقضا

تمامی محصولات موجود در سفورامال، دارای حداقل 6 ماه تاریخ انقضا هستند و این تاریخ توسط ما تضمین میشود، در مواردی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد در صفحه آن محصول به اطلاع می رسد تا کاربران با آگاهی کامل از شرایط خاص محصول، خرید خود را انجام دهند.

ضمانت تطابق کالا

برای هر محصولی در وبسایت سفورامال، اطلاعاتی از قبیل نام، تصویر، توضیحات و ویژگی ها عنوان شده است. ما ضمانت میکنیم، محصولی که سفارش میدهید دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. در مواردی که غیر از این باشد و اشتباهی از سمت تیم ما انجام شود، محصول فوق از شما پس گرفته شده و تمامی هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه مرجوع کردن آن، به شما بازگردانده میشود.

ضمانت کالای سالم

در صورتی که کالا در فرایند ارسال و حمل و نقل، آسیب دیده یا خراب شده باشد تا 3 روز پس از تحویل بسته توسط ما بازپس گرفته میشود.
این مورد به دلیل شرایط و قوانین بیمه شرکت های حمل و نقل از ضمانت بازگشت 20 روزه مستثنی است.

چجوری باید خرید انجام بدم ؟

1. ثبت نام در سفورامال

برای ثبت نام یا ورود به سفورامال فقط به یک شماره موبایل نیاز دارید!
از قسمت “ورود/ثبت نام” وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نام در سفورامال کاملا اختیاری بوده و از الزامات روند خرید نمی باشد !

این مورد صرفا مشاهده و پیگیری وضعیت سفارش شما را پس از خرید راحت تر می کند.

2. انتخاب محصول مورد نظر

می توانید در “صفحه اصلی“ “دسته بندی ها“ و “فرم جستجو“ محصول مد نظرتان را پیدا کنید.
قبل از انتخاب، به تصاویر، توضیحات و ویژگی ها دقت کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیاز تان انجام دهید.

3. افزودن به سبد خرید

در صفحه محصول پس از مطالعه توضیحات، می توانید هر تعدادی که از آن محصول که نیاز دارید را وارد کرده و در نهایت دکمه “افزودن به سبد خرید” را بزنید.
توجه داشته باشید که ممکن است بیشتر از چند عدد را نتوانید به سبد خرید خود اضافه کنید !
این مورد با توجه به موجودی آن کالا در انبار ما مشخص می شود.

4. مشاهده سبد خرید

پس از افزودن کالا به سبد خرید، صفحه ای از محصول یا محصولاتِ افزوده شده نمایش داده می شود که می توانید آن را بسته و به خرید خود ادامه دهید.

5. تسویه حساب

پس از اتمام مراحل خرید می توانید با کلیک کردن بر روی “آیکن سبد خرید“ در بالای صفحه، مجددا سبد خرید خود را مشاهده و در نهایت دکمه “تسویه حساب“ را بزنید.

6. وارد کردن مشخصات

پس از زدن دکمه تسویه حساب، صفحه ای برای شما جهت گرفتن مشخصات شما باز می شود، در این مرحله باید فیلد های ضروری را با اطلاعات صحیح تکمیل نمایید.

در قسمت توضیحات سفارش می توانید یاداشتی برای ما بنویسید، برای مثال نکات مهم درباره نحوه تحویل سفارش

نکته مهم: ارسال سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان است و از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند، در صورتی که مایل هستید سفارشتان از طریق تیپاکس یا چاپار ارسال شود، این مورد را در قسمت توضیحات وارد نمایید.

7. پرداخت

پس از تکمیل مشخصات، خرید شما نهایی شده و با کلیک کردن روی دکمه “ثبت سفارش” به صفحه پرداخت هدایت می شوید؛ در این مرحله باید مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و پس از نوشتن کد امنیتی، با زدن دکمه “دریافت رمز پویا” و وارد کردن آن در فیلد مشخص پرداخت خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید در این مرحله روشن بودن و استفاده از اپلیکیشن تغییر دهنده آی پی موجب اختلال در روند پرداخت خواهد شد.

8. سفارش شما دریافت شد !

پس از انجام فرایند خرید مجددا به وبسایت سفورامال منتقل خواهید شد و فاکتور و شماره سفارشتان را مشاهده خواهید کرد.
می توانید شماره سفارشتان را جهت پیگیری و مشاهده وضعیت یادداشت نمایید.

همچنین ما به شما تمامی مراحل سفارش و فرایند ارسال را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کنیم.

سفارش دادم …

کی ارسال می کنید؟

تمامی سفارشات پس از انجام مراحل پردازش و بسته بندی از یک تا دو روز کاری به اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل تحویل داده شده و ارسال می شوند.
(نوع ارسال در مراحل سفارش توسط شما انتخاب میشود)

کی به دستم میرسه ؟

مدت زمان تحویل مرسولات به استان و شهر اقامت شما، شرایط کشوری و فشردگی اداره پست و دیگر شرکت های حمل و نقل بستگی دارد و متغیر است.

در مواقع عادی مرسولات اداره پست بین 4 تا 8 روز کاری و مرسولات شرکت هایی نظیر تیپاکس و چاپار بین 3 تا 5 روز کاری تحویل داده می شوند.

چجوری باید رهگیری کنم؟

پس از ارسال سفارش، کد رهگیری آن در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید جهت رهگیری مرسوله از طریق وبسایت رسمی آن اقدام کنید؛ این سامانه وضعیت و لوکیشن بسته شما را نشان می دهد.

سامانه رهگیری اداره پست

همچنین لینک رهگیری تمامی مرسولات شرکت های تیپاکس و چاپار هنگام تحویل از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.