سوالات متداول

روزانه از ما سوالات بسیاری پرسیده میشود که اغلب شبیه به هم هستند، تصمیم گرفتیم گرفتیم در این صفحه به پرتکرار ترین سوالات پاسخ بدهیم تا کسانی که شرایط تماس گرفتن یا برقراری ارتباط را ندارند به جواب سوالات خود برسند، مطالب موجود در این صفحه را مطالعه نمایید و در صورتی که سوال خود را پیدا نکردید، با پشتیبانی آنلاین ما در ارتباط باشید…

سوالات کلی :

توضیحی در مورد فروشگاهتون میدید؟

فروشگاه سفورامال در فروردین ماه سال 1400 فعالیت اینترنتی خود را در شبکه های اجتماعی، در زمینه فروش محصولات آرایشی اورجینال، آغاز و پس از گسترش فعالیتش لاین محصولات مراقبت از پوست و مو را به منو محصولات خود اضافه نمود، سفورامال در سال 1402 از وبسایت رسمی خود رونمایی کرد؛ ما در سفورامال بعنوان فروشگاهی نوظهور در زمینه زیبایی موفق به کسب اعتماد و رضایت 100 درصدی مشتریان خود شده‌ایم و روز به روز در حال گسترش فعالیت خود در این زمینه هستیم…

مطمئن باشم محصولاتتون اصل هستن؟

سفورامال با افتخار تمامی محصولات خود را مستقیماً از کمپانی های مادر و نمایندگی برند های معتبر در ایران تامین نموده و عرضه می نماید؛ به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان کامل توسط سفورامال تضمین می شود. همچنین سفورامال یکی بزرگترین فروشگاه های آرایشی و مراقبت از پوست و مو در ایران عزیزمان بوده و جزو معدود فروشگاه هایی است که قادر به ارائه محصولات بروز و کمیاب از برند های سرشناس جهانی می باشد. اغلب محصولات سفورامال انحصارا توسط تیم قدرتمند ما وارد کشور شده و فقط در وبسایت سفورامال قابل خرید هستند.

چجوری خیالم از خریدم راحت باشه؟

فروشگاه اینترنتی سفورامال تمامی مجوز های داخلی و گواهینامه های امنیتی خارجی را دارا بوده و تجربه خریدی ایمن را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید با مراجعه به نماد اعتماد الکترونیکی اینماد، نشان ملی ثبت وزارت صنعت و معدن و درگاه پرداخت امن زرین پال، تمامی اطلاعات فروشگاه را از جمله مشخصات مالک، آدرس دفتر، مدت زمان فعالیت، گزارشات و مورد تایید بودنمان را مشاهده نموده و در نهایت خرید خود را انجام دهید. آدرس و تصویر مجوز ها در انتهای همین صفحه قرار گرفته اند.

شما مرجوعی دارید؟

سفورامال جزو معدود فروشگاه های اینترنتی در ایران است که مهلت 20 روزه مرجوعی را برای تمام مشتریان در نظر گرفته است، ما در فروشگاه سفورامال، هیچ شرایط پیچیده ای برای این موضوع وضع نکرده‌ایم چراکه رضایت 100% مشتریانمان را کسب کرده ایم و در دو سال فعالیتمان 99.6% از سفارشتمان بدون مرجوعی بوده اند.

چه گارانتی هایی ارائه می‌دهید ؟

ضمانت اصالت :

سفورامال با افتخار تمامی محصولات خود را مستقیماً از کمپانی های مادر و نمایندگی برند های معتبر در ایران تامین نموده و عرضه می نماید؛ به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان کامل توسط سفورامال تضمین می شود.

ضمانت انقضا :

تمامی محصولات موجود در سفورامال، دارای حداقل 6 ماه تاریخ انقضا هستند و این تاریخ توسط ما تضمین میشود، در مواردی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد در صفحه آن محصول به اطلاع می رسد تا کاربران با آگاهی کامل از شرایط خاص محصول، خرید خود را انجام دهند.

ضمانت تطابق کالا :

ما ضمانت میکنیم، محصولی که سفارش میدهید دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. در مواردی که غیر از این باشد و اشتباهی از سمت تیم ما انجام شود، محصول فوق از شما پس گرفته شده و تمامی هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه مرجوع کردن آن، به شما بازگردانده میشود.

ضمانت کالای سالم :

در صورتی که کالا در فرایند ارسال و حمل و نقل، آسیب دیده یا خراب شده باشد تا 7 روز پس از تحویل بسته توسط ما بازپس گرفته میشود؛ این مورد به دلیل شرایط و قوانین بیمه شرکت های حمل و نقل از ضمانت بازگشت 20 روزه مستثنی است.

چجوری باید خرید انجام بدم ؟

1. ثبت نام در سفورامال

برای ثبت نام یا ورود به سفورامال فقط به یک شماره موبایل نیاز دارید، از قسمت “ورود/ثبت نام” می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید، ثبت نام در سفورامال کاملا اختیاری بوده و از الزامات روند خرید نمی باشد.

2. انتخاب محصول مورد نظر

می توانید در صفحه اصلی، دسته بندی ها و فرم جستجو محصول مد نظرتان را پیدا کنید. قبل از انتخاب، به تصاویر، توضیحات و ویژگی ها دقت کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیاز تان انجام دهید.

3. افزودن به سبد خرید

در صفحه محصول پس از مطالعه توضیحات، می توانید هر تعدادی از آن محصول که نیاز دارید را وارد کرده و در نهایت دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید.

4. مشاهده سبد خرید

پس از افزودن کالا به سبد خرید، صفحه ای از محصول یا محصولات افزوده شده نمایش داده می شود که می توانید آن را بسته و به خرید خود ادامه دهید.

5. تسویه حساب

پس از اتمام مراحل خرید می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه سبد خرید در بالای صفحه، مجددا سبد خرید خود را مشاهده و در نهایت دکمه تسویه حساب را بزنید.

6. وارد کردن مشخصات

پس از زدن دکمه تسویه حساب، صفحه ای جهت گرفتن مشخصات شما باز می شود، در این مرحله باید فیلد های ضروری را با اطلاعات صحیح تکمیل نمایید.

7. پرداخت

پس از تکمیل مشخصات، خرید شما نهایی شده و با کلیک کردن روی دکمه “ثبت سفارش” به صفحه پرداخت هدایت می شوید، در این مرحله باید مشخصات کارت بانکی تان را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.

8. سفارش شما دریافت شد!

پس از انجام فرایند خرید مجددا به وبسایت سفورامال منتقل خواهید شد و فاکتور و شماره سفارشتان را مشاهده خواهید کرد؛ می توانید شماره سفارشتان را جهت پیگیری و مشاهده وضعیت یادداشت نمایید.

سوالات پس از سفارش :

کی ارسال می‌کنید؟

تمامی سفارشات پس از انجام مراحل پردازش و بسته بندی از یک تا دو روز کاری به اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل تحویل داده شده و ارسال می شوند، نحوه ارسال در مراحل سفارش توسط شما انتخاب میشود.

کی به دستم میرسه؟

مدت زمان تحویل مرسولات به استان اقامت شما، شرایط کشوری و فشردگی شرکت های حمل و نقل وابسته است؛ در مواقع عادی مرسولات اداره پست از 3 تا 6 روز کاری و مرسولات شرکت های تیپاکس و چاپار از 2 تا 4 روز کاری تحویل داده می شوند.

چجوری باید رهگیری کنم؟

پس از ارسال سفارش، کد رهگیری آن در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید جهت رهگیری مرسوله از طریق وبسایت رسمی آن شرکت اقدام کنید؛ این سامانه وضعیت و لوکیشن بسته شما را نمایش می دهد.